Bonzo

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Bonzo - 29 november 2007 21:48

Matte tycker synd om våra grannar som bor under oss. Hon påstår att jag väsnas för mycket..

Jag leker faktisk bara, och det lite försiktigt. Har fått ett märgben som varit fyllt med godisklegg.

Jag lyfter upp det från golvet, och sen släpper jag det helt enkelt. Då påstår hon att det låter jätte mycket!! Herregud jag släpper det ju bara...

Jag får bara leka med det på filten, hur kul e det då?


Sen har vi kommit fram till att vi har ett litet problem, eller rättare sagt matte o husse tycker att vi har ett problem, jag ser inget problem i det hela.

Idag så var det ett par som flyttade från vårat hus, vilket betydde att de trodde att de ägde hissen, så man fick inte låna den...

Då skulle husse o jag prova o gå i trappen... trodde han verkligen att jag tänker gå i den trappen? Ni ska veta att det är inte vilken trapp som helst, utan det e skit läskig. Först får man lov att gå in i som ett rum, och där är det en jätte konstig trappa som husse kallar spiraltrappa. Jag totalvägrade ska ni veta, herregud jag väntade hellre en stund extra på att få åka hiss.


Så nu har husse o matte bestämt att jag måste träna att gå där, för de säger att hissen kanske går sönder någon dag eller att det börjar brinna.


Hursom helst så tycker jag det verkar smidigast att fortsätta åka hiss!

Ovido - Quiz & Flashcards