Bonzo

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Bonzo - 21 november 2007 15:56

Sjukdom härjar i familjen!

Matte har gått o blivit sjuk...

Började lite smått i torsdags men då trodde vi mest att det var sympati sjukdom med Karin på jobbet! I fredags var det lite bättre, likaså i helgen!

Men i måndags blev de lite hängit igen, och igår så slog det till ordentligt!

Huvudet gjorde ont, snorit och hängigt!

Som tur var så slutatde matte jobbet redan halv fem, så hon behövdes inte pinas så länge..

Bestämde sig att iaf åka på hundkursen, fast det var teori så jag fick inte följa med.

De har tydligen pratat om signaler, lugnande och hotande. så nu springer både husse o matte runt och spionerar på mig!


 Idag har det inte hänt så mycket, matte ligger mest i sängen eller i soffan. Husse har precis åkt till jobbet, så ikväll måste faktisk matte ta sig ut med mig så jag får kissa.

Som tur är så e matte ledig imorgon oxå så hon kanske hinner bli frisk tills på fredag när hon ska jobba igen. Min matte har väldigt svårt att vara hemma från jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards