Bonzo

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Bonzo - 28 november 2007 22:29

Jaha ja, matte trodde att jag hade slutat med mina "tokigheter", oj oj oj så fel hon hade. En promenad var med husse o matte sen fick det räcka, jag måste faktisk hitta på lite bus, annars blir det ju inge skoj!


Matte funderar på att lämna bort mig till Putte igen:)

Men hon tycker alldeles för mycket om mig så det vill hon inte innerst inne iaf.


I går var det hundkurs hos Helena! Matte pälsade på sig så man kunde tro att det var 20 minus ute..

Som vanligt är jag stjärnan på kursen, trots att många av mina nya kursdeltagare är ganska duktiga.

Men jag får lite myror i baken när det är dags att sitta stilla. Men på övningarna glänser jag!

Husse tjuvlyssnade på Helena o hennes hjälpinstruktör, när Helena sa att "han(nickade mot mig) kommer att bli riktigt duktig!!"

Såklart att jag är duktig matte ger mig ju godis hela tiden!!!


Idag har husse varit ledig, så han o jag har varit på skogspromenad. Där fick vi syn på fem rådjur!! Förra gången jag såg ett så kutade jag efter, men då blev husse arg, så denna gång stod jag bara o kikade på dom.

Ovido - Quiz & Flashcards