Bonzo

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Bonzo - 16 november 2007 21:27

Jag börjar bli en stor kille nu, har ju paserat 6 månaders gränsen.

Matte tycker att jag är jobbigare nu än någonsin tidigare! Men med husse går det lite bättre!

Matte tjatar och gnäller sådant på mig, inte får man lukta där, inte får man gå åt det hållet, inte får man smaka på allt gott som finns utomhus, absolut inte bita i kopplet, då blir hon riktigt förbannad. Fast måste ju erkänna att jag tycker det är himla kul, för då kan jag passa på att busa med henne, fast det slutar alltid med att hon blir så arg så hon nästan kokar när vi går in, o så får jag gå o lägga mig på min plats när vi kommer in. Fast det kan det faktisk vara värt!


Annars har det inte hänt så mycket sen sist, förutom att jag har kommit på att det e himla mysigt att hoppa upp i soffan, känner att jag gillar den platsen mer och mer för varje gång, även om jag snabbt åker ner igen...


Nu har jag nästan paserat 30 Kg stäcket, vågen stannade idag på 29,8 Kg. Matte har inte testat att bära mig på ett tag nu, så jag tror faktisk att hon har gett upp!


Vi ser alla mycket framemot Sennenträffen i Västerås på söndag, hoppas bara att vädret kan vara någesånär.


Måste bara berätta för er som är nyfikna att min matte har kommit in på MQ:s BC Aspirantprogram. Så hon är överlycklig, så programmet drar igång i februari!

 Nu ska jag se om det finns någon plats till mig i soffan...

Ovido - Quiz & Flashcards