Bonzo

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Bonzo - 13 november 2007 22:32

Så har man klarat av första gången på fortsättningskursen.

Jag hade väldiga problem med att ligga stilla på filten. Var så mycket andra nya hundar där som jag kände att det var viktigt att jag bekantade mig med, men det fick man tydligen inte.

Som vanligt var jag ju kung på övningarna, Helena berömde mig inför alla andra, där fick dom, dom små fjantarna!

Husse o matte e helt slut så snart blir det sängen för oss, ja jag får väl ligga på golvet som vanligt!

Nu ska jag tydligen ställas ut snart igen...

Örebro den 27 januari.

Nyköping den 12 januari. På den utställningen anordnas syskonklass!

Minst tre valpar ur samma kull, som alla deltagit på utställningen.

Så har du en valp som kommer från Runezzaz C-kull, så vore du kul om ni ville hänga på, så vi blir tre och kan ställa upp i syskonklassen.

Båda annonserna finns i Hundsport 11/2007.

Är du intresserad så hör gärna av dig!

Ovido - Quiz & Flashcards