Bonzo

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Bonzo - 11 december 2007 20:32

Så har man varit på hundkurs igen då.. skötte mig som vanligt bra i övningarna men har svårt att sitta stilla och stå stilla.

det värsta var att det var så blött o geggigt överallt, men det bekymmrar ju inte mig, värre med matte.

Husse o jag har varit lediga idag, så vi har varit på promenad, men även blivit en del sömn eftersom hussen var ovanligt trött.

Förstod att det skulle bli så idag, så jag blev faktisk lite ledsen när matte gick till jobbet.

Saknade henne så mycket så jag var tvungen att ta hennes sängplats...


Tror inte min matte har fått allt för mycket gjort idag på jobbet, hon har mest sprungit o kollat på sin mobil, och pratat med mäklaren.

Just nu så leder vi budgivningen, så vi får väl se vad som händer imorgon!


blev faktisk väldigt trött efter kursen så jag ska nog sova en stund....

Ovido - Quiz & Flashcards