Bonzo

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Bonzo - 19 december 2007 15:57

Idag tog matte och jag en lång promenad efter frukost, husse låg kvar i sängen eftersom han jobbat kväll...

Matte ångrade att hon inte tog med kameran...

 Det var sååå fiint väder... men den låg kvar hemma, matte sa att vi kunde ta med den på nästa promenad.


När vi kom hem fick vi till slut liv i husse... Så efter att han snyggat till sig så, åkte vi till djuraffären. Det skulle köpas med julklappar till mig.... Måste ju säga att dom döljde de inte så väl... så jag fick mig en tjuvkik..

Tjejen i djuraffären frågade dom om de verkligen skulle ha 2"säckar"...

De var säckar som de hade plockat ihop allt möjligt roligt i, de var leksaker, ben, godis.. jätte stora säckar..

Husse o matte svarade att de tyvärr inte kunde komma överens om vilken säck de skulle ha för de var olika leksaker i dom.

Tjejen i affären misstänkte nog att det var som så att jag var väldigt bortskämd....


Sen käkade husse o matte lunch på stan, sen åkte vi till husses pappa i kungsör....

 Matte sprang runt och vevade med en massa julgrupper...


Sen åkte vi hem för husse skulle ju börja jobba vid fyra.

Matte och jag skulle ta en promenad så vi kunde ta med kameran, tyvärr så hade det hunnit börja bli mörk, så bilderna blev sådär....

Ovido - Quiz & Flashcards