Bonzo

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Bonzo - 16 december 2007 17:16

Jaha då var snart den här helgen över då..

I fredags var jag hemma själv ganska länge för husse o matte var och bowlade med mattes kusiner efter jobbet, men de var hemma ganska tidigt iaf.


Igår skulle husse o matte jaga julklappar som alla andra som inte varit ute i god tid, någon som känner igen sig?

Men de stod bara ut några timmar, varav hälften av tiden ägnade dom säkert till o äta.

Kanske därför inte julklapps inköpen blev klara, men herregud det är ju faktisk över en vecka kvar till julafton.


Men när de kom hem åkte vi till husses pappa, så jag busade med alla leksaker som fanns i deras "hundkorg", men de slutade med att jag bara fick ha tuggbenet, för de andra sakerna bet jag sönder....


Idag var de sovmorgon fick försöka få liv i dom flera gånger innan de insåg vad klockan var... jag var faktisk himla kissnödig och hur hungrig som helst...

Men jag fick till slut både kissa och äta frukost, efter morgonpromenaden skulle husse o matte äta frukost, försökte tigga men jag fick inte smaka någe, jag var fortfarande hungrig!


Sen åkte vi ut till skogen! Blev en ganska lång promenad, så jag blev helt slut när vi kom hem igen.

Vi hade för engångs skull kommit ihåg kameran, men när husse skulle ta kort så var batterierna slut.... så ni får tyvärr inte ta del av den mysiga skogspromenaden.

Ovido - Quiz & Flashcards