Bonzo

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Bonzo - 29 december 2007 22:53


Så har vi alla varit lediga idag, så skönt så skönt när hela flocken är samlad!

Imorse ville inte jag ha sovmorgon, så jag tjatade på matte några gånger innan de till slut gick upp.


Sedan bar det av till Hällby, för där skulle vi hämta en massa tulpaner! Där fick jag träffa en bernerhund. Så vi fick busa ett tag, men hon skällde mest på mig hela tiden! Men det var kul ändå...


Sen bar det iväg med alla tulpaner till Kungsör o blomsteraffären!

Där dammsög jag golvet i både arbetsrummet och fikarummet. Blomstjälkar är bland det goaste som finns tror jag.


Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, vi tog en eftermiddags tupplur alla tre, sen var vi en sväng till "grannen"(mattes mamma o Chrille). Vi lämnade tulpanbukett som tack för hjälpen när de rastade mig i fredags.

Husse o matte säger att vi måste smöra lite så dom kan tänka sig göra om det:)


Imorgon ska vi ut i skogen, så vi hoppas att vi slipper regn! Förhoppningsvis kommer vi ihåg kameran och att det finns baterier i den oxå:)

Ovido - Quiz & Flashcards