Bonzo

Alla inlägg den 22 december 2007

Av Bonzo - 22 december 2007 17:56

Bonzo har tillåtit mig att skriva ett litet inlägg i bloggen!

Själv är han i Kungsör och gör julgrupper tillsammans med husse!

Om jag får gissa så har han nog käkat upp hälften av blommorna i äffären, och så brukar han dammsuga golvet i fikarummet:)


Själv har jag jobbat hela dagen, likaså imorgon....

Jag borde inte skriva det här, men hur kommer det sig att alla "idioter" (nu menar jag bara dom som verkligen beter sig som idioter) ska handla alla sina julklappar sista helgen. De köper 7 par kalsonger, och vill så klart ha alla inslagna i olika paket, för det är så himla kul för barnen att öppna paket. Visserligen håller jag med om att det är kul att få många paket, men hur kan man då stå o sucka över att det är långa köer? Skulle ju gå betydligt fortare om man slapp slå in i sju olika paket.


Lika lustigt är det när en "dam" kommer framrusandes till kassan, tittar lite på de 10 personerna som står i kö, men ställer sig sen i kassan där det inte är en kö, när sedan kunden före henne e klar, så frågar hon: Är det bara en kö här? Jag tittar upp, och svarar ja det ser så ut. Och kärringen fortfarande står kvar i kassan.... Herregud vuxna människor borde väl klara av ett kö system, jag har ju fullt upp med att slå in paket.

Blir säkert en lika spännande dag imorgon på jobbet!


Vill önska er en alla en riktig God jul.

Bonzo hälsar att han hoppas på många fina julklappar, och hoppas att alla hans fyrbenta vänner oxå får många klappar av tomten!


Nu är det nog bäst att jag åker och hämtar dom där blomfantasterna!

Ovido - Quiz & Flashcards