Bonzo

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Bonzo - 2 september 2007 22:16


Hej på er alla som läser om mig!

Nu är det slut på den här helgen, längtar tills nästa för då är husse och matte lediga!!

Har ändå haft en bra helg, husse har varit med mig på dagarna, och matte på kvällarna! Idag när matte kom hem från jobbet var mattes mamma Eva och Chrille med, det var skoj, jag försökte visa upp mig från min allra bästa sida, dom skrattade gott åt mig. Det bästa med allt var att dom hade godis med till mig!! *Smaskens*

Jag har missat en grej sen jag kom till husse o matte, Blommor är jätte goda!!! Jorden är nästan bäst, så jag har börjat äta det nu, dumt att jag inte gjorde det från början för det är himla gott! Ni ska bara veta hur mycket blommor det finns här hemma, och då ska ni veta att det blir massor av jord i dom, fast jag når ju bara dom som står på golvet ännu, men jag växer ju fort!

När jag tagit en tugga jord, brukar det hamna ganska mycket på golvet, när husse o matte kommer på mig så kommer sopborsten fram och den är ju oxå himla kul! Husse o matte skäller på mig när jag gör såhär men det kan det vara värt!

Nej nu ska matte och jag gå och sova, men jag vaknar säkert när husse kommer hem inatt. igår natt åt vi päron undra vad det blir för gott inatt!

Ovido - Quiz & Flashcards