Bonzo

Alla inlägg den 22 september 2007

Av Bonzo - 22 september 2007 16:51


Så har jag levt i 19 veckor, tiden går fort. Likaså viktkurvan i torsdags så vägdes jag in på 21,5Kg.

Jag har tappat ytterligare 2 tänder, men det är ingen risk att man blir tandlös för dom nya växer ut så snabbt!

Jag har funderat på varför jag ska ha tänder överhuvudtaget för... det ändå som jag kan komma på är för att kunna bita husse o matte!

I övrigt så sväljer jag ju all mat och godis hela!

Fast det är klart hade jag inga tänder så skulle jag ju inte få dom borstade av matte! Det är himla kul när matte borstar mina tänder... först borstar hon sina då sitter jag och väntar på henna på badrumsmattan, sedan borstar hon mina!

Fast när hon borstar sina då har hon något som löddrar i munnen det får aldrig jag...

Matte har nu anmält oss till våran första utställning, den äger rum den 27 oktober!

Så då ska jag visa vilken stilig bernerbjörn jag är:) Värt ett försök iaf!

Och skulle det nu vara så att det inte går någe bra för oss, så betyder väl det att jag tränat matte för lite....

Vi hoppas att vi får ordning på datorn så ni kan se bilderna på mig!

Ovido - Quiz & Flashcards