Bonzo

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Bonzo - 7 september 2007 23:04


Jag har tappat ytterligare 2 tänder! Dom två i mitten fram. En i underkäken sitter fortfarande löst. plötsligt har husse o matte börjat intressera sig för min mun och mina tänder, de är där och gräver för jämnan nu!

Matte är jätte sugen på att pilla ut den som sitter löst, så vi kan spara en av mina tänder, men hon är lite feg så hon vågar inte dra till så den lossnar, mig gör det inget den kan få hänga kvar på sniskan!

Idag har husse o matte jobbat så jag har varit ensam en stund, men det är ganska skönt. Men jag bråkade desto mer när dom skulle äta middag! Det slutade med att jag blev instängd i köket medans dom satt och smaskade kräftor, räkor och krabba framför TV:n.

Men jag fick ett ben som var insmörjt med leverpastej som jag roade mig med en liten stund, sen la jag mig vid ginden till tv rummet och gnällde så jag förstörde deras matro! Där fick dom allt!

Imorgon ska vi till Hälleforsnäs på 50-års kalas, ryktet går att det kommer en pudel dit oxå, jag gillar ju pudeln som är på valpkursen så jag gillar nog den här oxå! Så får jag säkert hälsa på Alice oxå!

På dagen ska vi åka till husses pappas blomaffär och införskaffa oss lite nya blomster, och kanske blir det en sväng till Örebro, för husse vill köpa nya golfklubbor!

Ovido - Quiz & Flashcards