Bonzo

Alla inlägg den 17 september 2007

Av Bonzo - 17 september 2007 21:03


Nu var det några dagar sen ni hörde något från mig!

Matte har haft fullt upp så hon har inte hunnit hjälpa mig med datorn...

Det har väl inte hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna... Jag har börjat smaka på blommorna i köksfönstret när jag är hemma själv... matte kom på mig för det låg några blad kvar på golvet som jag missat, så hade jag råkat rört till gardinen lite.. men hon blev inte så arg.. jag har fått en matta i köket oxå som jag brukar busa med när jag är själv.

Äntligen har jag fått mitt märgben, det är för himlans gott, det borde ni testa!

Jag har glömt att berätta om när vi var på travet i tisdags så gick vi till en gräsplätt vid sidan av så jag skulle få kissa. plötsligt så hittade jag något som jag tyckte var riktigt smarrigt i gräset... jag fick in det i munnen men det smakade pecka surk, så jag började fräsa och dregla. Som tur var så kunde jag spotta ut det ganska snabbt. Husse trodde jag fått något som kallas geting i munnen för det har jag fått en gång tidigare. Men snart nog såg matte vad det var. till deras stora förskräckelse det var en liten groda!!! Fick inte pussa på husse o matte sen för de tyckte det var snuskigt. Jag tänker ju att man måste prova allt och den luktade ju lite spännande.

Nu har Runezzaz C-kull börjat visa sig i utställningsringarna! Syrran Cezilia-Chateau blev först ut med ett strålande resultat HP och BIR-valp, stort grattis till syrran med matte Åsa!

Matte är lite orolig för våran premiär, hon är rädd för att jag inte kan uppföra mig, men vi har ju en månad kvar att träna!

Ovido - Quiz & Flashcards