Bonzo

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Bonzo - 1 februari 2008 21:26

Jaha kan ni gissa hur det blev det där med dusch eller ej?

Jag röstade som sagt var nej, men husse o matte röstade Ja, så dom tvingade ner mig i badkaret idag igen.... men det blev en snabb dusch bara, så det var inte så farligt, man fick ju en massa frolic!


Väskan skall strax packas, husse o matte ska äta macka, sen blir det godnattkiss, observera bara kiss, alltså ingen promenad?

Vadåför? Jo jag får inte bli smutsig.... lika bra att jag slipper duschen för då får man iaf gå på kvällspromenad!


Ska bli spännande imorgon, tydligen utställning igen, kan tyckas lite tjatigt... men jag tycker det är helt ok! För jag får några minuter i ringen att showa, det är då jag lägger mig ner o rullar runt lite... himla kul att göra det medans alla ser på! Måste ta vara på varje liten sekund man får allas uppmärksamhet!


Matte försöker få mig att lova att jag inte ska lägga mig ner o rulla runt, vi får väl se hur många frolic hon erbjuder om jag ska gå med på det eller ej, det bestämmer jag mig för imorgon!


Håll era tummar att vi kommer hem med en lila rosett, då blir matte jätte nöjd:)

Men hon säger att vi iaf kommer att komma hem med världens finaste hund, o det är jag det:)

Ovido - Quiz & Flashcards