Bonzo

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Bonzo - 6 februari 2008 21:32

Matte påstår att jag måste ha världens största nos, eller iaf den som är mest intresserad utav dofter..


Jag uppförde mig fint på kursen, förutom att nosen var i marken hela tiden, matte fattar inget!

Jag måste ju undersöka vilka som gått där tidigare, man vet aldrig kan ha varit någon farlig, o då måste jag skydda alla andra!


Matte drog o slet i mig hela tiden.. skit tråkigt!

Helena tycker vi ska köpa en "nosgrimma" till mig så matte lättare får upp huvudet på mig.

Men husse o matte tycker att det verkar lite "hemskt", så vi får se hur de blir. Jag fick iaf testa en på kursen, jag blev helt tokig, ville bort med den, försökte hjälpa till med tassen, sen provade jag att lägga mig på marken och gno huvudet i leran, men det hjälpte inte det heller!

Så då beslutade jag mig för att ligga helt stilla istället!


Husse och jag tränade på "bär", gick ut på att jag skulle springa omkring med leksaken i munnen, det var riktigt skojj!


På Söndag är det sennenträff som gäller för oss! Ska bli riktigt skoj, hoppas bara vädret blir ok!

Ovido - Quiz & Flashcards