Bonzo

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Bonzo - 10 februari 2008 15:31

Så var det äntligen söndag, så vi fick packa in oss i bilen och åka på sennenträff!

Vilket vi alla tre tycker är himla sköjj!


Duktiga som vi var, var vi framme i god tid, bland de första faktiskt.

Jag har ju lite svårt att förstå varför man måste vara stilla, så istället grävde jag jordens grop medans vi väntade på att alla skulle dyka upp!


Vi gick en ganska lång härlig skogspromenad, som innehöll mycket spring o bus, för en del björnar även bad!!:)

Man blir ju törstig när man får springa omkring o busa, så då måste man dricka lite ur dikena, men de fanns de som passade på att ta ett bad oxå.

Matte säger att hon o jag tillhör samma kategori, BADKRUKOR!

Så jag tittade bara på medans de andra skitade ner sig i dikena, vilket matte var jätte nöjd med.


Sen kom vi fram till grusgropen, då blev det mackor o oboy för husse o matte, medans jag vilade ut lite efter den busiga promenaden.


När de fikat klart hjälpte Åsa oss med lite utställningstips, hur man kan klippa o föna. Men även hur jag ska stå ordentligt!


Kan vara så att matte måste tömma mina analsäckar.... vet inte vad det är... men Åsa förklarade för matte hur hon skulle göra...

Matte tycker det verkar lite halvsnuskigt, men måste man så måste man... har vi tur så går det på det smidiga sättet...


Husse var duktig o hade med kameran, så matte ska lägga upp lite bilder senare.


Just det jag var lite olydig.... jag trakaserade en stackars tik påvägen från fikat till bilen, så jag fick gå i koppel ett tag... jag ville inget illa, tyckte bara hon var snygg o luktade väldigt gott, men husse o matte blev jätte arga...


Påvägen hem passade vi på att hoppa in i en djuraffär i Västerås, det visade sig att de hade en stor våg där, så matte kom o hämtade mig ur bilen, drog upp mig på vågen.

Den stannade på 40.5 kg.

Husses komentar var att jag snart väger mer en matte, bara några kilon kvar, hur ska de sluta? :)


Trött, måste sova...

Ovido - Quiz & Flashcards