Bonzo

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Bonzo - 27 februari 2008 22:01

Man kan börja undra om det blivit någe fel på kameran?

De tar ju inga bilder på mig längre...

De skyller på "vädret", spelar väl ingen roll vad det är för väder, jag är väl alltid lika snygg?


Igår kom matte hem tidigt från jobbet, blev en ordentlig promenad trots att det regnade en hel del.

När vi kom in så var både matte o jag jätte blöta, blev duschen för mig.. var tydligen smutsig oxå...

Skrattade lite åt matte när hon sa att det skulle bli duschen... hur skulle hon få i mig i badkaret alldeles själv eftersom hussen jobbade?

Men rätt som det var så stod jag i badrummet med en massa frolic, och vips så stod jag i badkaret, hon e för smart o snabb min matte.

Ren o fin om benen blev jag!


Idag har matte varit ledig o husse jobbat kväll... har varit jätte tråkigt väder.. men framåt kvällen slutade det regna så då passade matte o jag på att ta med mattes mamma på en promenad.

Blev samma visa som igår,, matte sa duschen... haha, glöm det mig lurar du inte en gång till... vägrade helt enkelt att gå in i badrummet... men när jag såg matte sitta i smaska på mina frolicar så var jag tvungen att gå in för att få smaka... o vips stod jag i badkaret igen... matte måste vara jätte starkt eftersom hon lyckas lyfta i mig själv.


Imorgon e både husse o matte lediga och vädergubben har lovat sol, så då blir det förhoppningsvis skogspromenad, jag vågar inte lita på matten fören vi är i skogen vi såg ju hur det gick sist...

Ovido - Quiz & Flashcards