Bonzo

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Bonzo - 22 februari 2008 20:13

Idag har husse jobbat igen, så jag fick vara själv några timmar!


Imorgon ska husse o matte spela golf med Putte!

Jag vet inte vad golf är... men trodde det var något man gjorde på sommaren?!

De har ju sagt att jag ska få följa med... men imorgon ska jag vara hos Lasse, för de ska spela inomhus.

Konstigt tycker jag!


Imorgon kväll ska vi till mattes mamma o chrille o käka mat!


På söndag har de lovat att vi ska göra något som jag tycker är kul! Så det blir säkert en härlig skogspromenad!


När matte var på utbildningen så träffade hon en tjej som oxå ställde ut sin hund!

Hon skulle ställa i Västerås i April o det har ju vi oxå tänkt!


Igår va det hundar på mattes jobb, fast man får ju inte ha hundar i köpcentum! Men det har var "signalhundar" o de får vara med överallt, jag ska nog oxå bli en sån, så jag kan följa med vart husse o matte än är.

Matte blev iaf jätte imponerad över hur lugna o stabila de var. De tränades att klara av en miljö där det var stojjigt o mycket folk!

Helt imponerande säger matte, hallo? vad kan de som inte jag kan? Jag kan ju allt, för jag har ju tagit studenten!!


Nu ska vi mysa med nötter o popcorn.

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards