Bonzo

Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Bonzo - 4 februari 2008 16:29

Då har vi "landat" efter Sala... nästan iaf!

Matte kommer nog leva länge på det här!

Hon säger hela tiden att hon är så stolt över mig, framförallt att jag faktisk skötte mig i ringen!

 Klart jag kan sköta mig, bara det att jag gör det när jag känner för det:)


Idag har husse o matte varit lediga, så vi började dagen med en skogspromenad i Kjulaskogen!

Vi gick o vi gick, gick lite till....o lite till... sen började dom fundera på vart vi igentligen var:) Nu är det ju så att det finns uppmärkta stigar där, o vi vek av på ett ställe för att vi trodde att det skulle bli en lagom tur.... det blev en jätte lång tur istället:)


Men tillslut hittade vi tillbaka till bilen o jag fick äntligen vatten!


Annars har det inte hänt så mycket idag, jag upptäckte att man kan hoppa upp på balkongräcket, för då såg jag över till mattes mamma, himla kul att kunna hälsa på henne!

Men matte är lugn för vi har ett högt "räcke" så jag kan inte hoppa över, bara kika lite över!


Imorgon är det hundkurs igen! Då ska jag skryta för Helena att jag vann min klass på uställningen, och framförallt att jag skötte mig så fint i ringen! Hon var nog lite orolig för det sista...


Tack till alla ni som gratulerat mig till det fina resultatet på utställningen! Sånt värmer, iaf mattes hjärta:)

Ovido - Quiz & Flashcards