Bonzo

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Bonzo - 15 maj 2008 23:33

Idag har det varit en riktig knasig dag...

Matte försvan till jobbet vid nio och det värsta av allt var att hon inte kom hem förens 22.30 Låååång arbets dag, de hade tydligen "tjejkväll" efter ordinarie stängnings tid. Men trevlig hade det varit med mycket folk och bra försäljning:) då är matte jätte nöjd!

Men det tar tydligen på krafterna att vara "trevlig" sååå många timmar, så när hon väl kom hem till mig va hon rätt slut...


Husse jobbade kväll idag så han började sent som tur var, men för att jag inte skulle behöva vara själv allt för länge kom mattes mamma Eva o Chrille o tog ut mig på en lång promenad, riktigt skojigt hade vi. Jag gillar dom starkt o vi börjar förstå oss på varandra bra!


Förstår inte varför matte inte var strålande glad när hon kom hem från jobbet, vi skulle ju på promenad!!! Hon muttrade något om att ha jobbat 12 timmars pass o sen behöva gå ut med mig i SPÖREGNET!!! Jippi jag tyckte iaf att det var trevligt!!


När vi väl kom ut på promenaden så ändra matte helt plötsligt inställning, från att ha gått o muttrat för sig själv om att hon blev dyngsur till att börja "träna utställning" med mig. Vi sprang o sprang o stod fint!! Tror hon kom på att det inte är så många dagar kvar till Karlskoga... Finns tydligen inga dumma tider att träna på, klockan 23.00 en torsdagskväll går utmärkt att träna "ringträning" trots spöregn!


Glömde ju skriva att jag vägde mig när vi var hos veterinären, jag har ju stått still på mina 42-43 kilo ett tag, men nu hade jag minsan biffat till mig, hela 46 kilo stannade vågen på!! Så nu är matte o jag i samma viktklass!!


Nehe nu har jag tröttnat på benet som matte försökte "aktivera" mig med så nu kryper vi till kojs o inväntar husse som kommer hem om någon timme!!


Natti Natti

Ovido - Quiz & Flashcards