Bonzo

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Bonzo - 21 maj 2008 21:35

Igår var dom tvåbenta o kollade in huset en gång till... verkade som de var ganska intresserade... var en del som behövdes göras men så e det nog nästan alltid.

De tänkte nog att de skulle kunna köpa det för en relativ billig penning, o renovera både köket och badrummen.

Men så fick matte ett SMS av mäklaren imorse... de andra spekulanterna hade bjudit gärnet... hade redan stigit 300 000 de höll på att få en chock.

Så även den här gången blir vi utan hus... kanske helt enkelt ska ta o lägga ner tanken med husköp helt..


Idag har både husse o matte haft en riktig neggo peggo dag... de har varit riktigt griniga, skit tråkigt...

Husse åkte till jobbet vid fyra, så då städade matte o jag, sen har vi tvättat o tvättat.

Matte blev faktiskt på lite bättre humör, så vi hade en trevlig promenad ner till stan genom stadsparken o hem via djurgårdsparken. Mattes mamma Eva var oxå med o höll oss sällskap.

Matte var väl inte riktigt nöjd med mig på promenaden... men det var svårt att sköta sig, det doftade så gott överallt. Måste ha gått hur många väldoftande tjejer där som helst.


Matte o jag har oxå hunnit med att "utställningsträna" lite inför Karlskoga på lördag, gick ju riktigt fint!

Vi hoppas bara att den lilla päls jag har kvar även sitter kvar efter badningen på fredagkväll.


Min böld ser ungefär lika dan ut fortfarande, men jag har ju inte ont av den som tur är. Som sagt fästingen är fortfarande skäligen misstänkt, även om matte är tveksam.

Matte ska inte säga så mycket, hon har ett sår i pannan o ett sår i huvudet, efter att ha slagit i ett broräcke när vi varit ute på promenad häromdagen. klant skalle!!


Nej nu börjar det bli dags för skönhetsömnen, kanske behövs tills lördag... om vi hinner fram i tid...:)


Natti Natti

Ovido - Quiz & Flashcards