Bonzo

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Bonzo - 2 maj 2008 22:19

Idag har jag varit hos Lasse, eftersom jag trivs så bra där, så skjutsade matte dit mig innan hon åkte till jobbet!

Lite senare tog Lasse o jag bilen till Husses mammas jobb och hälsade på! Kul att åka bil med Lasse!

Fast måste väl erkänna att jag inte skött mig exemplariskt hela dagen... förlåt Lasse!!


När matte hämtade mig efter jobbet så var jag helt slut, det är jobbigt att vara på dagis hos Lasse. Så kvällen har varit lugn.. med en del mys. Ska skvallra lite... fick faktiskt sitta o mysa i soffan med husse o matte en stund.. det är äkta mys... men jag åkte ner när jag försökte dricka upp husses Öl!

De ville inte ha någon alkoholiserad hund.. trist...

Men jag fick äta popcorn med matte istället!


Så har jag legat lite i min nya hundbur, matte säger att jag måste vänja mig vid den. Den "gamla" är nu såld. Matte lade ut den på blocket sent igår kväll, så på förmiddagen ringde en tjej som var intresserad o som hade vägarna förbi Eskilstuna, så hon hämtade den på mattes jobb!


Imorgon står golf överst på schemat, eftersom inte husse o matte tror att jag orkar gå med en hel runda ska jag antagligen vara en sväng hos Lasse imorgon oxå.

De säger att jag ska få följa med någon vardag när det är mindre folk på banan o när de bara ska gå 9 hål.

Hmm.. precis som att de skulle orka gå längre än mig... har faktiskt hört att man kan hyra golfbil, jag kan väl åka i en sån?


Inatt var både matte o husse helt galna.... Började med husse... när jag sov som bäst började han ruska om mig.. tydligen snarkade JAG igen... sen gick det nån timme.. så satt plötsligt matte på golvet brevid mig, o hon skakade mig så att det kändes som värsta jordbävningen...

Om de nu tycker det är såååå irriterande att jag snarkar så behöver de väl inte ligga vakna o lyssna på de! Bättre att de oxå sover... o låter mig vara ifred!

Vi får väl se hur det går i natt!

Ovido - Quiz & Flashcards