Bonzo

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Bonzo - 29 maj 2008 21:49

Här hemma är det en riktig sjukstuga... hussen var först ut, i tisdags var han nästan helt deckad. Sen mådde han bättre i Onsdags, men då går matten o snorar... det var ju hennes o min lediga dag!!!!

O vad gör hon? Sover bort nästan hela dagen!!! Hur kul e det då?


Men på kvällen kvicknade hon till tydligen, för då åkte hon o husse o hälsade på Karins nya lilla valp!!! O jag fick inte följa med.... riktigt söt var den tydligen...


Imorse beklagade matten sig... skulle hon verkligen klara av o jobba?? Iväg till jobbet kom hon iaf!! O inte var hon hemma förens efter åtta, så det var ett helpass...


Matte säger att det ska bli jätte varmt ute hela helgen... usch jag gillar kyla mer än värme... så jag får väl hålla mig inomhus tror jag.


Nästa vecka är det dags för röngten!!! Spännande tycker de tvåbenta, o jag vet inte riktigt vad jag ska tycka...??? Blir kanske kul!!

Ovido - Quiz & Flashcards