Bonzo

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Bonzo - 24 maj 2008 18:12

Jaha så blev det ett blått band igen....

Jag gillar ju blått så helt ok för mig, men matte hade nog hellre fått ett rött, men nu är det ju faktiskt inte matte som får bandet utan det är ju faktiskt mitt!!!!


Tydligen var det nära ett rött, eftersom ringsekreteraren höll i det först, domaren funderade och ångrade sig, står även en 1:a på kritiklappen, innan de kladdade över med en ful tvåa.


Matte var nöjd med kritiken, men den får ni läsa sen för vi orkar faktiskt inte lägga in den nu... bilder kommer oxå senare.


Vi träffade min moster Akira och hennes matte Pernilla, som hjälpte oss med lite utställningstips...


Måste nog erkänna att jag skötte mig inte så fint utanför ringen idag..... förlåt husse o matte.... fick ju ligga mestadelen i buren, så när jag väl kom ut då fick de att göra kan jag lova!

Men det gick ok i ringen.


 Vi körde oxå "vilse" påvägen dit....:) Hamnade på någon liten smal grusväg med vägbom... haha


Men mer om den dag kommer senare för nu ska hussen o matten äta mat!! Sen deckar vi nog alla tre i soffan....

Ovido - Quiz & Flashcards