Bonzo

Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Sennenträff

Av Bonzo - 18 november 2007 15:53

Äntligen blev det Söndag och vi fick åka på Sennenträff!

Klockan ringde vid åtta, så då var det upp o hoppa!

Husse o matte var lite trötta efter gårdagskvällens drycker, men de steg snällt upp. Matte för t.o.m först uppe(händer inte allt för ofta)

De gjorde mackor och varmoboy för att packa ner i väskan, tillsammans med vatten och godis till mig!

Sen packade vi in oss i bilen och styrde mot Västerås!

Ni kommer inte tro att detta är sant!!! Men vi körde faktisk inte fel, inte äns lite grand. Det är imponerande!

Det som var ännu mer imponerande var att vi var framme i god tid!

Jag blev utsläppt ur "luckan", efter att matte talat om för mig att jag skulle ta det lite lungt!

Trodde hon ja! Kan väl inte ta det lungt när det är fullt med bernerbjörnar överallt, och fler kom det!

Har ju knappt sätt någon som ser ut som jag sedan jag flyttade ifrån mina syskon! Jag tyckte det var lika bra med fullt ös!

Efter ett tag så skulle vi ge oss av på tipspromenad. Tror kanske inte att vi tre fick någe jätte lysande resultat men vad gör det:)

Rätt som det var så kom hundar springande i all världens fart, kändes som att hela marken skakade. Efter ett tag fattade matte att hon skulle släppa mig lös oxå. OHHHH, vad skojj jag hade! Var lite svårt att hitta rätt husse o matte ibland, det fanns så många att välja på!

Jag sprang allt vad jag orkade och busade med dom stora och små björnarna.

Sedan fick vi "valpar" stanna kvar medans de större gick på ytterligare en promenad! Då busade jag med två tjejer!

Sen när de andra kom tillbaka var det dags för fika!

Sen blev det promenad tillbaka till bilarna!

Jag har verkligen haft det jätte skojj idag! Husse o matte tyckte oxå att det var trevligt! Tyvärr kan vi inte åka på nästa träff, för då jobbar både hussen och matten!

 
 
Madde

Madde

18 november 2007 22:10

Ser att ni haft det trevligt idag, kul att det finns duktiga människor som fixar dessa träffar.
(snart e det tisdag hehehe)
Kramiz

http://runezzaz.se

 
Behrens kennel

Behrens kennel

19 november 2007 00:11

Hej på er!
Och tack för idag! Det var såå skoj att ni kom! Läste i er blogg att ni inte kan komma nästa gång, synd!
Då hoppas vi att nån av träffarna nästa år passar istället.
Kram Från Åsa, Johan och Tutti Frutti

http://www.behrenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards