Bonzo

Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

Helt slut....

Av Bonzo - 23 februari 2008 22:20

Imorse plockades det husse o matte kallar golfklubbor fram. Vi tog oss ner till bilen. Hur skulle allt få plats?

Det gick in, stannade till för att hämta Putte, så skulle både han o hans klubbor få plats, det blev helt proppfullt!


Plötsligt var vi hos Lasse! Jag var helt galen, sprang runt, runt o runt.

De andra åkte medans Lasse o jag tog en promenad i blåsten!


Lasse o jag hade det trevligt, jag låg ute nästan hela dagen! Härligt!


Efter några timmar kom husse o matte tillbaka för att hämta mig! Jag blev så glad så jag hoppade över staketet! Matte blev jätte arg, o drog in mig på tomten igen! Trevligt bemötande...


Hem o bytte om för H o M. Kort promenad till grannen! Mattes mamma!

Där var det fullt hus, med Chrilles barn o mattes bror o Pippi!


De tvåbenta åt riktig god middag, med om möjligt ännu godare efterrätt.

Jag fick mest ligga i hallen, får ju inte vara vid bordet när det finns mat där... o de åt ju nästan hela tiden.


Imorgon skall vi förhoppningsvis till skogen, eller iaf en härlig promenad är väl det minsta man kan begära på en ledig söndag?!

Tydligen ska vi o kolla på ett hus oxå!

Nästan granne med husse o mattes drömhus! Men det här verkar oxå väldigt fint med en härlig trädgård för mig, o det kan ju jag tycka är bland det viktigaste! Tyvärr lite högt utgångspris, o dyrare kommer det att bli med en trolig budgivning! Ingen verkar ha nappat på husse o mattes förslag till sponsorer?!?!?!

 Men matte har ett förslag, vi ser till att vara vid huset lite innan visningen börjar, så sätter jag mig vid dörren och skrämmer bort alla spekulanter. Matte säger att jag måste se farlig ut o inte vifta på svansen som jag brukar göra så fort jag ser någon:)


Tror ni det funkar?

Vi får se imorgon!


Måste erkänna att jag e rätt trött nu, så det blir nog sängläge snart, säkert kommer jag snarka så inte matte kan somna...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards