Bonzo

Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Äckliga djur

Av Bonzo - 22 maj 2008 22:52

Husse o matte är inte alls nöjda med mitt fästinghalsband, de får plocka fästingar på mig titt som tätt, måste nog hitta en annan lösning, någon som har något förslag som fungerar?


Imorgon börjar uppladdningen på riktigt inför utställningen på lördag!


Och där blev Sverige med i finalen i schlagern!!!! kul kul...


Fasen matte snodde tangenterna....

jag skulle ju berätta om uppladdningen inför lördag...

Imorgon ska jag få min skönhets sömn på dagen medans husse o matte jobbar, sedan blir det långpromenad så jag blir trött säger de... sen pratar de om badkaret.... suck... men måste nog hålla med om att det behövs!!!

Jag hoppas husse o matte oxå tänker ta ett bad så man inte behöver skämmas för dem, snygg hund måste ju ha snygga hussar o mattar eller hur?? frågan är väl bara hur matte skall kunna bli snygg med såret som hon har i pannan?!! Kanske husse kan springa med mig i ringen istället?? Någon som tror att han skulle ställa upp på de??? Inte ens om matte hade brutit foten skulle han masa sig in i ringen tror jag....


Sen skall det packas grejor, stolar, bur, utställningskoppel, borstar, och det viktigaste GODIS till mig!!! För annars får matte springa själv i ringen och då kommer husse skämmas ögonen ur sig....


Natti natti!!

 
 
Sanna W

Sanna W

23 maj 2008 08:03

Stort lycka till i morgon!
Tråkigt att vi inte är där samma dag, men du uppdaterar väl bloggen genast så vi får veta hur (bra!) det gick!

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Bonus

Bonus

23 maj 2008 14:21

Lycka till imorgon! Vi håller tummar och tassar här för ett Rött band!! :) Vad har du för fästinghalsband? Jag har ett sådant där vitt från apoteket för 163kr. Funkar bra, när jag hade örthalsbandet fick jag flera fästingar så det funkade skrutt.
Men kolla in det vita från apoteket, som sagt! :)
moff från Bonus o matte Anna

http://bonusbus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

23 maj 2008 22:26

Lycka till imorrn. Hoppas det blir ett HP. Men det har ju misslyckats varje gång jag säger att det ska bli ett HP. Vi hörs av med mobilen. Kram. Jag tror jag får värkar nu.......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards