Bonzo

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Bonzo - 4 maj 2009 21:44


Igår börjades dagen med promenad nere på planerna, jag skötte mig riktigt fint fast det gick en hund på andra sidan planen... har ju haft en förmåga att vilja hälsa på allt o alla senaste tiden trots att jag inte fått!


Efter lunch drog tvåbentingarna iväg o tittade på huset, tyvärr var det inget att ha... husse lyckades t.o.m att ha sönder ett "skåp"... vilket bevisade att det var ett stort jäkla fuskbygge... där kände vi att det var läge att gå....


Vi styrde bilen mot skogen och natur-reservatet Skiren-Kvicken!

Där röjjde jag gärnet i skogen!

När vi passerade en familj säger mamman till dottern;

- åh, det där var en "båtsman"....

Husse o matte gick bara vidare och mummlade sedan till varandra att jag är ju inte särskilt lik en st.bernhard

När vi gått i en timme kom vi tillbaka till grillplatsen, o gissa vilka som var där???

Eva o Chrille!!!

De hade tänt brasan och korven lades på strax därefter...

Eva hade t.o.m med sig köttbullar till mig eftersom jag gillar det mer än korv!!


Helt slut var jag när vi kom hem, så jag zuzzade gott...

Bilder togs så de kommer nån dag...


Ovido - Quiz & Flashcards