Bonzo

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Bonzo - 9 maj 2009 22:57


Nej grabbarna i Guif räckte inte hela vägen...

Husse o matte var nog allt lite besvikna när de hämtade mig...  Men skoj hade de haft! o Bra biljetter hade de fått:)


Jag själv har vart hos Ulla o Lasse hela dagen så jag är oxå helt slut... legat ute hela dagen...


 Imorse var ingen rolig morgon... hussen var riktigt arg på mig!! O stämmningen var inte den trevligaste här hemma...

Imorse när husse var ute med mig på promenad var jag riktigt, riktigt olydig!! Det hade kunnat slutat riktigt, riktigt illa om det hade kommit en bil....


Men imorgon är en annan dag och då fyller jag två år :)

Så det var därför jag passade på att vara olydig idag för när man fyllt två så måste man sköta sig säger tvåbentingarna!!

Ovido - Quiz & Flashcards