Bonzo

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Bonzo - 21 maj 2009 20:13

Tvåbentingarna är lättade, inget haltande idag. Så det var ingen fara med benet...


Tillbaka till igår då...

Började dagen hos veterinären.

Erik kikade på mina öron, men tyckte inte att det var någon större fara. Han skrev ut lite klet till mig, som skall droppas i örongången och kletas i öronlappen 2 gånger/dag.


Rodnaden på svansen kikade han oxå på, var inte heller så farligt.

Ska kletas med samma klet där....


Erik tyckte det var smart av oss att avstå bad/simning innan det blivit bra!


Påvägen hem stannade vi hos husses pappa o blomsteraffären!

Där var det som vanligt fullt ös.

Jag hjälpte matte på baksidan att plantera hennes brorsas balkonglådor.

Innan vi åkte hem åt tvåbentingarna lunch, Thaibuffé!!


Handlade lite mat påvägen hem, fort in med den i kylen när vi kom hem för sen var det dags för DiggerBus!!

Blev en lustig hälsning, för han låg i bilen.

Men snart nog kom han ut och vi traskade ner på planerna. Vi rejsade gärnet ett tag, sen blev jag trött.

Digger har en enorm energi, tror han skulle orka springa hur mycket som helst!!


När vi väl kom hem så var det inte mycket energi kvar i mig....


Idag har matte o jag varit lediga.

Vi har tagit det rätt lungt, matte har oljat in de två sista stolarna på balkongen. Jag har tittat till henne så hon skötte sig!



Ovido - Quiz & Flashcards