Bonzo

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Bonzo - 28 maj 2009 22:02

Morsning!!

Här lunkar allt på som vanligt... Husse o matte jobbar på dagarna så Eva har tagit med mig på promenad.

På morgonen och kvällen så jagar tvåbentingarna mig med de där förbaskade kletet till öronen... Men det är snart över, 10 dagar har gått på söndag.

Men än har det inte blivit helt bra...:(


Imorgon är hussen ledig så då får jag sällskap hela dagen, vi ska åka en sväng till Kungsör till husses pappa och blomsteraffären!

På "kvällen" drar vi till Hallstahammar och Lundbackens diamanter för lite utställningsträning på klubben.

Ryktas om att min "gamla" tjej ska dit oxå.... var länge sedan vi sågs, men gammal kärlek rostar aldrig....?!?! Eller??


Sen har matte kanske lovat bad för mig till helgen eftersom det ska bli varmt... jätte varmt!!

Ovido - Quiz & Flashcards