Bonzo

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Bonzo - 23 maj 2009 18:08


Igår kom Putte (husse o mattes kompis) och hämtade mig på förmiddagen. Det visade sig att vi skulle roa varandra hela dagen medans tvåbentingarna jobbade :)

Tyvärr var ju inte vädret helt strålande så det blev till att vara inomhus en del.

Puttes mamma kom oxå på besök, hon skulle klippa = raka Puttes huvud!

Lite rädd var jag nog allt att hon skulle gå lös på mig oxå... vore ju kanske  rätt skönt eftersom jag tycker värmen är jobbig!

Men vad skulle matten säga???? Fatta hennes min :) Jag skulle nog aldrig mer få vara hos Putte då....


Idag har jag vaktat Lasses tomt i Mesta... O man blir riktigt trött av det!

När matte o jag hämtade upp hussen på jobbet så hade han mjukglass med till oss! MUMS!!!


Inte har våran nya systemkamera kommit heller.....:( Hoppas den kommer i veckan så vi kan fota lite till helgen!!


På fredag kommer Fredrik "hundcoachen" till en djuraffär här i stan, då får man tydligen ställa frågor om "hundproblem". Så det blir till att fundera för hussen o matten vad vårt STÖRSTA problem är... Vi kan ju inte ta alla för då får han hålla på hela natten ;)


Blir inte många knop gjorda ikväll inte...

Ovido - Quiz & Flashcards