Bonzo

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Bonzo - 29 maj 2009 22:24

Som rubriken lyder känner jag mig, helt slut alltså....


Husse o jag har har tillbringat dagen i Kungsör hos "farfar" och alla blommorna!!


Hämtade upp matten på jobbet, hem o svirade om kostymen och styrde vidare mot Hallstahammar för utställningsträningen.

Kaxade mig upp mig mot lundbackens diamanter och det fick man tydligen absolut inte göra för matten... Fy skäms på mig!!!

Blev lite ringspringande och matte fick lite tips från Kaj i hur hon skall bete sig med mig i stående!


Sedan hände det värsta....

Kaj har lärt hussen o matten massa saker som de skall göra med mig.... här skall tydligen bli ordning och reda!!

Jag gillar ju mer när det är lite wild & crazy :)


Matte o jag passade på att testa agilitybanan hon det var dags att åka hem, riktigt skoj!!! Kanske kan bli en agilityhund av mig nån gång:)


Kaj hade helt rätt när vi kom hem var jag helt slut.... gick ut o la mig o slumrade på balkongen....


Nu vill husse o matte skriva något....


TACK SNÄLLA KAJ FÖR ALLA TIPS IDAG!!!

Nu skall vi jobba med dessa!!!



Ovido - Quiz & Flashcards