Bonzo

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Bonzo - 12 maj 2009 20:58


Jädrans öron då som börjat bråka igen:(

Hade ju en del problem med mina små öron när jag var liten bernerbjörn, sedan har det gått rätt smidigt, även om husse o matte har fått tvättat dem en del....


Men nu så verkar det kört igen... de är irriterade!!! Så jag går omkring o skakar på hela huvé!!! O då envisas dem att tvätta mer en någonsin + att de igårkväll hällde i något jocks i öronen, as obehagligt :(

De tror att de hjälper men de stjälper ju bara ;)

 O eftersom jag skakar på huvé så e jag lite knasigare än vanligt, matte påstår att jag kanske skakar så att alla bitar faller på rätt plats för engångsskull ;) Knasmatte!!


Men hon har iaf bokat tid hos veterinären nästa onsdag, så om det inte blivit bättre tills dess så får jag träffa Erik igen! Men tills dess ska det tydligen tvättas och fixas dagligen...


Eva tog mig på promenad på eftermiddagen, o när husse kom hem så var det cykeldags, blev bara en kort cykeltur, jag var inte riktigt på cykelhumör!


Var rädd om era öron!!


Ovido - Quiz & Flashcards