Bonzo

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Bonzo - 30 maj 2009 22:52


Fy sjutton vad det var varmt idag då... inte orkar man göra mycket då inte.

Husse o jag tog iaf en promenad imorse, sen blev man lämnad själv. Passade på att vila då..

Sen dök plötsligt Eva upp, vi tog en kort promenad i den gassandesolen, men det var skugga i lilla parken så där strosade vi runt!

Fick följa med Eva hem!

O de som påstår att hundar är dumma har helt fel!

Eva bor ju i huset brevid oss, husen är identiska! Vi båda bor på fjärde våningen. Vi bor snett till höger medans Eva bor till vänster i sitt hus!

Varje gång jag kommer till Eva så vet jag exat åt vilket håll jag skall gå när hissen öppnas!! Tvåbentingarna tycker att det är ganska lustigt... förstår inte vad det är som är så lustigt... de går ju oxå åt rätt håll!

Förutom Mattes bror Palle som brukar ha lite problem med det där;)


Lite senare dök Palle o Elli upp, och strax därefter husse o matte!

Det blev middag med daimdårta till efterätt! Dock inte för mig:(


Blev ingen längre promenad för mig idag förens vid 22.00 då var det iaf behaglig temperatur ute...

Påvägen tillbaka så blev det möte med min favvobrud Ronja!!

Kanske inte till mattes stora glädje direkt, eftersom jag flippar totalt när jag ser henne.

Men tro det eller ej så gick det ganska lungt o sansat till idag... visst något superryck fick jag, men matte kunde parera och sätta mig ner... till slut hade vi tagit oss ända fram till henne medans jag gick fot brevid matte.

Matte blev såklart överlycklig!!!

Måste vara den där Kaj´s fel att matte gör såhär med mig;)



Matte måste ju bara kommentera Robinson.

Skandal, pinsamt och ett konstanterande att det definitivt inte är något överlevnads program på en öde ö iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards