Bonzo

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Bonzo - 13 maj 2009 22:37


Snart får vi våran nya kamera, så i framtiden skall det bli fin fina bilder här i bloggen!!

Problemet är bara att det måste finnas något fint att ta bilderna på oxå... aha!! Nu tänkte ni på mig??!!;)

Men matte säger att så som jag ser ut just nu så vill ingen ta ett kort på mig... inte mycket päls kvar på mig inte... o den som finns kvar är inte av bästa kvalité heller!


Men men, jag får jobba på saken att börja odla päls igen!

Tur tycker matten att hon inte anmält mig till någon mer utställning... hon säger att vi inte ens skulle bli insläppta:)


Matte har bokat av mina simtider på strömsholm nu, så nu kör vi utomus istället, måste ju inviga min flytväst som jag fick när jag fyllde år!

Kanske, kanske på fredag, beror lite på hur det utvecklas med mina öron!


På söndag är det sennenträff inplanerad!! Skall bli skoj att röjja med de andra björnarna!

Fast tvåbentingarna och jag har ju olika åsikter om hur man sköter sig på träffarna.....


Imorgon kommer mattes bror Palle o ska olja in våra utemöbler, kanske man kan hjälpa till??!!

Ovido - Quiz & Flashcards