Bonzo

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Bonzo - 7 maj 2009 20:41


Matte o jag tog sovmorgon efter att husse åkt på möte... vi var lika trötta båda två!

Blev en promenad med matten innan det började lagas pajer! Skulle tydligen bjudas på tacopaj på eftermiddagen!


Husse kom hem innan lunch och vi drog iväg till grusgropen!

O vad händer när vi kommer dit då??

Jo, det börjar såklart regna, typiskt!

Men vad spelar det för roll, jag ville simma iaf! Den här gången hoppade jag i direkt, sist var jag ju tvungen att pipa lite o gå i kanten innan jag vågade ta första simtaget!

 Blev torkning direkt när jag kom upp, och in i den varma bilen så jag inte skulle bli förkyld!


Väl hemma så blev det lite städning och undanplockning innan gästerna skulle komma o fira födelsedag!

Matte fick massor med pengar och ett par byxor som hon önskat sig!

Jag fick två paket av Eva! Ett med pengar i till inköp av min flytväst och ett med massa goda saker i... "hamburgare", grisöra och en boll med massa gott i!

Nu var matte på sitt tråkhumör och tyckte inte att jag skulle äta upp allt direkt. Så två av hamburgarna och grisörat la hon upp på skrivbordet!

Men jag var så otroligt sugen på hamburgarna så jag hoppade helt enkelt upp och plockade ner dem... Skulle jag inte gjort :(

Matte blev helt chockad eftersom jag ALDRIG snott mat/godis tidigare (förutom husses köttbullemacka, fast då var jag ju bebis).


 Det blev alltså tacopaj och sedan annanspaj till efterätt!


När de andra åkt hem så tog vi en kvällspromenad, sen slocknade jag direkt!


Just det, för er som är nyfikna!!

Det kom inte några handbollsbiljetter på posten idag....:(

Matte pratade med damen igen och hon hade postat dem lång innan lådan skulle tömmas... så de borde ju kommit idag!

Håller tummarna för att de kommer imorgon.... annars blir det ju lite jobbigt :)


Ovido - Quiz & Flashcards