Bonzo

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Bonzo - 17 maj 2009 21:41


Så var det äntligen dags för sennenträff igen!


När matte släppte ur mig från bilen så hade hon hittat ett knep för att jag inte skulle skälla... Matte gillar inte det där med skällandet. Det är väldigt sällan jag gör det men på sennenträffarna innan vi kommer iväg och nu senast på utställningen när jag var tvungen att sitta still o vänta på vår tur utanför ringen.

Matte kan köpa att jag skäller på sennenträffarna för att jag blir uppspelt, men hon köper INTE att jag beter mig så på utställning, därför tillåter hon det inte på sennenträffen heller.


Men snart nog kom vi iväg på tipspromenaden, varmt var det jag flåsade som bara den..

Inte var husse o matte några stjärnor på tipspromenaden heller... inge pris för oss inte.

Sen slog vi oss ner i skuggan under några träd intill grusgropen och fikade. Jag drack en massa vatten, usch så varmt, o så alla dessa snygga tjejer som tar musten ur mig.

Efter fikat så blev det berner-rejs!!! Jäklans vad det gick... o jag hittade såklart den snyggaste bruden, Ebba!! Wow hon e både snygg, doftar gott o busig!


Sedan blev det promenad tillbaka mot bilarna, fast vi passade på att gå fram till sjön så jag fick svalka mig innan vi åkte hem...


Antagligen är det svamp jag har fått i örat, konstigt ställe att svampen vill växa i mitt öra?!?!

Sen fick tvåbentingarna syn på något som ev skulle kunna vara att fukteksem vid svansroten oxå.. fast de är tveksamma.

Men vi har ju tid hos Erik på onsdag så då får han kika på det och tills dess får jag hålla mi8g borta från vattnet!


Nu är jag helt slut efter en härlig dag men sol, bad och massa benerkompisar!!


Ovido - Quiz & Flashcards