Bonzo

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Full fart!

Av Bonzo - 15 maj 2009 20:17


Igår påstod Palle och Eva att jag var lite nere... Mådde lite illa gjorde jag oxå... O matte blev orolig när hon var på jobbet.

Men jag var inte nere, utan mest sur att de kom och störde mig i min skönhetssömn....

För när husse o matte kom hem senare så var jag samme gamla tokiga busbjörn :)

Första gången matte gillade att se mina tokigheter tror jag, hon menade att hon såg att allt var som vanligt....


Idag har hussen och jag varit lediga... efter morgonpromenaden vilade jag en timme medans hussen var hos frisören...

Sedan drog vi iväg på ärenden åt farfar, och till slut så var vi framme hos han i Kungsör...


På eftermiddagen tog husse o jag o vilade lite, skönt....

Sen hämtade vi matten på jobbet! Styrde bilen mot grusgropen för lite simning! Riktigt skoj är det! Idag invigde jag min flytväst oxå, och den måste ju funkat bra för inte sjönk jag inte!

Precis innan jag skulle skutta i vattnet kom en bil åkandes ner mot oss... Typiskt, är ju skönt att vara helt själv på stället och kunna röjja som man vill!


Men gissa vilka det var???

Mattes mamma Eva o Chrille!!!  Då blev ju allt ännu roligare!

De ville se mig simma, o de tyckte jag var riktigt duktig!! Kul med extra publik!


Men oj så trött jag var när vi kom hem.. Men nu säger matten att jag måste käka middag...

 
 
Anna o Bonus

Anna o Bonus

15 maj 2009 20:38

Halloj på er!
Vet du, jag har också fått en flytväst som jag ska börja använda för utomhussimning...matte sade att hon fått idén från din matte. Sedan kan man ju ha bassängsimmet när det är kallt ute. Bra va?
Hoppas dina öron är bättre nu..matte muttrade nyss över att hon hittade fästing nr. 2 på mig, satt på kinden den jäkeln. Två fästingar trots scaliborhalsband...hmmpff
Ha det bra! Ses snart igen!
kram

http://bonusbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards