Bonzo

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Bonzo - 2 januari 2008 23:09

Jaha så var vi tillbaka i den riktiga vardagen igen efter alla helger.

Nytt år är det oxå, matte och jag har diskuterat mina nyårslöften... Ett av de viktigaste är att jag inte ska få fullt så många tokspel.. vi får se hur de blir..

Jag har hört att människor alrdig håller sina nyårslöften, så varför ska jag göra det då? Jag är ju en riktig liten bernerbusbjörn.


Idag var jag på promenad med mattes mamma o Chrille. De tyckte att jag skötte mig riktigt skapligt faktiskt!

 Fast jag vägrade gå in i köket när vi kom in igen, för jag visste minsann att jag snart skulle bli instängd själv igen... de slutade med att kopplet åkte på igen, så de kunde "dra" in mig... så farligt var det inte men hade tyckt det vart trevligare med sällskap av dem i köket!


Imorgon ska vi till veterinären och ta mitt rabies blodprov. Den här gången får jag inte träffa Erik för han är ute och reser, så det blir en annan veterinär! Men matte säger att han är lika duktig och snäll han oxå!


Nu är det dags att sussa lite...

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards