Bonzo

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Bonzo - 16 januari 2008 17:18

Natten har gått bra, första gången jag sover borta.

Men jag känner mig trygg mellan husse o matte, och min madrass.

Imorse efter frukost var vi ute på en liten promenad, vi spanade in stranden.

De lovade att vi skulle ta en längre promenad där senare.

När alla människor ätit frukost så packade vi in oss i bilarna.

Husse, matte o jag åkte med husses pappa i hans minibuss.

Jag hade jätte gott om plats, så jag sa till husse o matte att vi får nog lov att köpa en sån bil!

Fast de tycker inte den är lika häftig som våran Audi!

Vi är ju en ganska häftig familj så då måste vi ha en häftig bil!

Vi vinkade hejdå till Tuija, Lennart och Pontus vid båten.

Sen var de andra inne o handlade lite mat, fast det klirrade en del när de kom med påsarna så det var nog mer än bara mat skulle jag tro!


När vi kom tillbaka "hem" så fikade de andra, sen blev det dags för långpromenad på stranden... vi gick o gick trodde aldrig vi skulle komma hem så jag fick sova. Husse o matte hade dessutom glömt ge mig mat innan vi gick så jag var hungrig oxå.

Kameran fick stanna hemma idag för det blåste mycket och regnade en del, men imorgon sägs det att det ska bli bättre väder så då får den följa med!

Det var riktigt härligt att springa lös på stranden, här får jag vara lös nästan överallt, så skulle man ha det jämt tycker jag!


När promenaden var över så slocknade jag ganska snabbt... o jag sover nästan ännu..

Ovido - Quiz & Flashcards