Bonzo

Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Bonzo - 12 januari 2008 21:32

Så har vi alla varit lediga idag!

Vi har väl inte gjort så mycket vettigt idag..

först sovmorgon, sen röjde vi bort alla julsaker.

På eftermiddagen blev det promenad runt djurgårdsparken, där fanns mycket goa dofter att sniffa på!


Imorgon ska det bli fint väder, så då drar vi till skogs, förhoppningsvis kommer vi ihåg kameran.


Ni kanske kan följa oss på våran lilla resa till Danmark, eftersom det verkar finnas trådlöst bredband, så då kan vi ta med datorn. Fast husse o matte säger att vi gör det om den får plats.. de säger att jag tar så stor plats.


Idag åkte alla andra till Danmark, de fick åka jätte tidigt eftersom deras färja var inställd, för den gick på grund i fredags. Så de fick åka med en tidigare färja.


Matte blev ju inte direkt mer sugen på att åka båt nu när hon hört att färjan gått på grund. Hon e inte överförtjust i färjor.

Så är hon orolig hur det ska gå för mig... herregud jag klarar mig!

Matte o husse har inte bestämt om jag ska få ligga i bilen på färjan eller om jag ska få följa med upp, där man får ha hund.

Beror lite på hur vädret blir.

Ovido - Quiz & Flashcards