Bonzo

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Bonzo - 26 januari 2008 20:18

Matte har blivit alldeles galen. Hon städar o städar och det e mitt fel säger hon?! Hallo?? det var väl ändå hon o husse som tvingade ner mig i badkaret, och nästan dränkte mig i vatten o schampo?

Så har hon mage att säga att det är mitt fel att min päls ligger över hela badrummet?!

Det var absolut inte min idé att jag skulle bli ren!

Hon tvingade mig tom. att stå ut med hårblåsen!

Men jag skötte mig bra, blev lite ynklig när de spolade massa vatten över mig, men satt o stod fint när matte fönade mig torr!

Matte tycker att jag blev hur fin som helst!


Så nu ska bara väskan packas, sedan är vi redo för Örebro utställningen!

Matte är sååå orolig för att jag inte ska sköta mig, att jag tex får ett tokryck när vi ska springa i ringen, och istället för att springa fint som jag gjort hemma börja busa med de andra hundarna!!


Jag har inte bestämt än hur jag ska sköta mig imorgon... vi får helt enkelt se hur de blir... ska försöka sköta mig så matte får sin lila rosett! Då tror jag hon blir riktigt glad, vi behöver alltså inte vinna klassen, bara den där lila rosetten som står för HP(hederspris).


I natt måste vi försöka få våran skönhetssömn alla tre i natt, har faktisk sagt till matte att hon kanske kan anstränga sig lite, och snygga till sig inför imorgon, vi måste ju matcha varandra!

Ovido - Quiz & Flashcards