Bonzo

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Bonzo - 14 januari 2008 21:18

Så var det dags för semester imorgon, väskorna är packade.

Vi ska försöka komma iväg vid nio imorgon bitti, så vi har god tid på oss tills färjan går vid fyra.

Min familj har ju annars en förmåga att vara ute i sista stund, och jag tror inte den där färjan väntar på oss.

Husse o jag har varit hos veterinären och fått de sista papprena fixade, så nu ska allt vara klart! Matte vill ju inte riskera att jag blir kvar i danmark.


Matte trodde jag var sjuk igår kväll... för när hon gav mig kvällsmaten så slukade jag den inte på en halv minut.

Jag åt några tugger, tittade upp lite tuggade lite till... annars brukar jag ju svälja allt helt.

Men idag har jag ätit lite mer som vanligt, men inte helt.

Matte funderar om det kan vara något med fodret för det var en ny säck!

 Sen tyckte husse att jag verkade lite "låg" i dag på dagen... men jag var väl bara lite trött...


Matte säger att det är helt fel tid att bli sjuk nu när vi ska åka på semester.

Men det kanske har med könsmognaden att göra... jag kissar på varenda ställe som luktar gott!

Matte är fortfarande lika  imponerad, medans husse tar det med ro... matte kommer nog tröttna snart när jag ska kissa jämt.


Jag har precis fått ett märgben, så jag ligger och försöker slicka ur det som finns inuti.

Smaskens min matte vet vad jag gillar!


Förhoppningsvis så kommer vi ihåg att ta med datorn imorgon när vi åker, så ni kan följa mig på semestern och förhoppningsvis få se lite bilder när jag springer längs stränderna. (blev ingen skogspromenad i söndags, därav inga nya bilder)


Ovido - Quiz & Flashcards