Bonzo

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Bonzo - 17 januari 2008 12:55

Här har jag det bra.

Vaknade vid halv åtta imorse, och var hur pigg som helst.

Tyvärr var inte husse o matte lika pigga, så jag fick inte upp dom ur sängen.

Men efter en halv timme tröttnade matte på mig, efter att jag slickat rent hennes öron, så hon gick upp o släppte ut mig!

YESS, tänkte jag, nu blir det bus, men matte sa att jag skulle gå och kissa, så jag gjorde det först... Sen sa hon att jag skulle komma in igen... men jag hade ingen lust.. så matte fick jaga mig i linne och trosor, tur att det inte finns några grannar här...

 Fick sova någon timme till, sen blev det morgon prommis på stranden, fick hälsa på en dansk hund, men förstod inte vad den sa för den pratade danska, matte fattade inte vad dens matte sa heller.


Vid lunch skulle vi ge oss ut på promenad igen, denna gång var alla med och kameran oxå.

Så här får ni några smakprov på alla bilder som togs på mig, jag jobbar extra som modell!

Ovido - Quiz & Flashcards