Bonzo

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Bonzo - 25 januari 2008 20:37

Skönt idag behövde jag inte vara själv särskilt länge, eftersom husse jobbade tidigt!

Blev några timmar bara, så jag passade på att få min skönhetssömn då. Jag kanske behöver det till utställningen!


Matte jobbade kort dag i dag så jag har hunnit mysa med henne oxå.


Ikväll smet husse iväg på fest. Tanken var nog att matte oxå skulle med, men hon var lite trött, o så ville hon inte lämna mig själv eftersom jag varit själv ganska länge nu några dagar. Sen ska hon jobba imorgon, så då vill hon vara pigg så hon orkar med alla "jobbiga" kunder.


Så måste hon ju vara pigg o glad på söndag, för då ska vi ju springa i ringen!

Ska bli spännande, även om matte tycker det är lite skrämmande eftersom det var en så STOR utställning.

Matte säger att jag ska få träffa både Bonus, och Leo som vi brukar läsa om på deras bloggar! Vi ska tydligen springa i samma ring.

Fast matte e lite nervös över att jag ska få för mig att jag vill busa med dom i ringen... jag busig? vart har hon fått det ifrån? Blir inte lätt för oss att möta dom där välkroppade bernerbjörnarna i ringen! Fast matte säger att jag ändå är snyggast i världen:)


Imorgon har matte sagt att det blir badkaret för mig, jag gillar ju inte riktigt att bli sådär genomblöt, jag blir lite ynklig då.

O matte gillar inte att få göra en jätte städning i badrummet när vi är klara, för det brukar vara hår både högt och lågt efter mig...

Men jag blir förhoppningsvis ännu snyggare!


Nu ska jag fortsätta smaska på mitt "fejkade" märgben med en massa klegg i! Smaskens!!!

Ovido - Quiz & Flashcards