Bonzo

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Bonzo - 4 januari 2008 21:51

Jag blev överlycklig när matte och jag skulle gå ut och kissa imorse! Det vita fanns kvar. Vet inte vart de kommit ifrån, men kul är det!

Man kan borra ner nosen i det och köra runt!.


Glömde berätta att jag skar mig på en glasbit igår i tungan... Matte tyckte det var bra(!) att jag skar mig, så jag spottade ut den och inte svalde den.

Det blödde ganska mycket till en början, men slutade snart nog, så nu är det ingen fara!

Matte säger att det går så, när man är så glupsk som jag är..


Vi passade på att väga mig när vi var hos veterinären, var ju några veckor sedan jag stod på vågen. Nu stannade den på 36 kilo. Husse o matte säger att jag kan få lite mer mat nu, än vad jag fått förut, det tycker jag låter som en bra idé!


Matte o jag har varit rejält osams på kvällspromenaden. Matte tyckte inte om att jag hoppade på henne nästan hela promenaden, så hon fick nog sa hon. Har nog aldrig sett min matte så arg tidigare, jag blev faktisk lite rädd för henne. Vi är fortfarande osams, även fast jag försökt att närma mig för att be om förlåtelse, men hon ryter åt mig att gå o lägga mig. Hon måste vara en sån där långsint sak... men ska göra ett nytt försök tror jag, jag vet att hon inte kan motstå mina förlåtande ögon.

Ovido - Quiz & Flashcards