Bonzo

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Bonzo - 18 januari 2008 15:43

Då var båten ombokad, så vi åker klockan 8 ikväll.

Så vi e hemma mitt i natten.

Ska blåsa en del ikväll oxå, men iaf mindre än på dagen imorgon.


Jag hoppas träffa den där trevliga drink-kvinnan på båten hem, medans husse o matte mest bekymmrar sig för blåsten... tycker kvinnan verkar mycket roligare än blåst.


Vi hörs när vi kommit hem igen!

Av Bonzo - 18 januari 2008 11:27

Jag glömde ju skriva att Carola fyller år idag!


STORT GRATTIS!!

Av Bonzo - 18 januari 2008 11:20

Jaha så var det en ny dag på semestern.

Imorse var jag och husses pappa på morgon prommis, eftersom mitt halsband var borta, så bestämde vi oss för att vi inte behövde något koppel... Men det har vi fått ångra.


Till en början gick allt bra, sen dök det upp en joggare som jag tyckte verkade jätte skojjig, så jag ville hänga på... Jag brukar gilla husses pappa, men tyvärr var joggaren mycket mer spännande..

De andra skrattade gott när vi kom tillbaka och berättade om promenaden.


Tanken var att vi skulle åka hem imorgon vid lunch... men nu pratar de om stormvarningar.. vet inte vad det är, så nu e frågan om vi kan boka om biljetterna och få plats på färjan som går vid åtta ikväll istället?!

Visserligen skall det blåsa en del redan då... men inte fullt så mycket...


Vi får se hur det blir... jag hör av mig!


Ovido - Quiz & Flashcards